دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

پست ویژه: تولد

سلام: 

۲۲ سال پیش یعنی سال ۱۳۶۶ روز ۵ فروردین ساعت ۶.۳۰ بهداز ظهر در بیمارستان مادران 

واقع در عباس آباد تهران دنیا اومدم. 

 عکس اول مربوط به  ۴ماهگیمه و عکس دوم هم الانم(چه زود گذشت.نه؟). 

نوزادی من  

 Reza-kerevat   

راستی از همتون به خاطر نظرای قشنگتون ممنونم و شرمنده از اینکه نمیرسم جواب 

 بعضی کامنت ها رو بدم یا دیر جواب میدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
من جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

تولدت مبارک

شهاب پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام. تولدت مبارک! قضیه ی این دختره چیه؟

سلام،ممنون
هیچی،بیخیال
نمیخوام دوباره گذشته رو مرور کنم.

شهاب جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

هر جور مایلی. :(

شهاب شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:00 ب.ظ

خب ادرس سایت قبلیتو بده بلکه چیزی دستگیرم شد. :(

وبلاگ قبلیمو حذف کردم.
www.shabesepid.blogsky.com

شهاب سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

مرد باش . از مرور گذشته نترس . دیگه هر چی بوده تموم شده . عین بچه های خوب بگو چی شده. (ا ز فضولی مردم ! )

ببین بحث ترس نیست، دیگه اون موضوع و اون آدم برام ارزشی ندارن،دلیلی برای توضیحش نمیمونه.
من با این اتفاق خیلی چیزا به دست اوردم و الان هم خوشحالم که همه چیز تموم شد.

شهاب جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

هر جور مایلی . مجبورت نمی کنم در مورد چیزی که دوست نداری صحبت کنی . :)

الان دیگه حتی فرصت فکر کردن به این مسائل رو ندارم

آدم برفی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام آقا رضا
ببخشید که دیر اومدم
اما تولدتون مبارک روزای خوبی رو براتون آرزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد