دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

ضجه

برو عزیزم خدا به همرات      تو دیگه منو نداری 

کاش بمیرمو نبینم                که دیگه ذلیل و خواری 

اگه درد تو منم من               خب دیگه دردی نداری 

ما حالا داریم می سازیم        کاش بدونی بی کس و کاری 

ضجه نزن برای من             خواست خدا بود 

تو برو آهسته و آروم           که دیگه منو نداری 

حرفی نزن برای من             قسمت ما بود 

این منم خسته و داغون        تو دیگه منو نداری 

اگه حرفامو شنیدی              تو برو چیزی نگو 

که دیگه طاقت ندارم            تو نزار بیشتر ببارم 

اگه اشک من میریزه           فکر نکن گونه هام خیسه 

گریه ی من از درونه           زندگیم شده ویرونه  

ضجه نزن برای من             خواست خدا بود 

تو برو آهسته و آروم           که دیگه منو نداری 

حرفی نزن برای من             قسمت ما بود 

این منم خسته و داغون        تو دیگه منو نداری 

پست ویژه: تولد

سلام: 

۲۲ سال پیش یعنی سال ۱۳۶۶ روز ۵ فروردین ساعت ۶.۳۰ بهداز ظهر در بیمارستان مادران 

واقع در عباس آباد تهران دنیا اومدم. 

 عکس اول مربوط به  ۴ماهگیمه و عکس دوم هم الانم(چه زود گذشت.نه؟). 

نوزادی من  

 Reza-kerevat   

راستی از همتون به خاطر نظرای قشنگتون ممنونم و شرمنده از اینکه نمیرسم جواب 

 بعضی کامنت ها رو بدم یا دیر جواب میدم.