دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

ایستادگی

ایستادم تا آزادگی را فریاد کنم

                                         وقفلی بر دهان سکوت زنم

تا اهریمنان زشت کردار را

                                        بر سر سفره ی عدالت بنشانم

تنها و غریب در این میدان نبرد

                                        با دشنه هایی از تهمت دست و پنجه نرم کردم

توشه ی راه من ایمان و استواریست

                                        و در دلم روزنه هایی از امید

  به خیال باطل آن اهریمنان بداندیش

                                        شکست و پشیمانی از آن من است

 چرا که توشه ی آنان نفاق و دورویی

                                         در زندگی ننگ آلودشان است

 آری حقیقت چیز دیگریست

                                        اینان فقط ظاهرش را آراسته اند

همه جا پراست از صدای فریادم

                                        طبل رسوایی شان به صدا در آمده

 

9/10/1387  

نظرات 8 + ارسال نظر
آوین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://gooshkonkhoda.blogfa.com

سلام
شعرت خیلی قشنگ بود..................

من سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

کجاش خشن بود؟ هوم؟! می گما شعرو براشون میخوندی که یه جاییشون بسووزه.اخراج که نشدی الحمدلله؟ مثل همیشه عالی بودی!

مانی و نرگس پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://sayareie-eshg.blogfa.com

سلام

ای که دور از منو در قلب منی
دوستت دارم که بدانی همه دنیای منی

سیاره عشق آپ شده و منتظره

بیایی خوشحال میشیم

با تبادل لینک موافقین؟

تا درودی دیگر بدرود[گل][بدرود]

مانی و نرگس جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ http://sayareie-eshg.blogfa.com


دور دست امیدی نمی آموخت!!!

نخستین سفرم باز آمدن بود!!!

و فاصله تجربه ای بیهوده است!!!

چه بیتابانه می خواهمت!!!
ای دوری ات آزمون تلخ زنده بگوری!!!
چه بیتابانه طلب می کنم تو را....!!!
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا م
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
[قلب]¸.•**•.¸سیاره عشق¸.•**•.¸[قلب]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸[قلب]آپ شد ¸.•**•.¸[قلب]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸[قلب]ما منتظریم ¸.•**•.¸[قلب]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]
¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]

ممنون از حضورتون ما شما رو لینک کردیم

¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[گل]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ[قلب]¸.•**•.¸ ¸.•**•.¸ღ

تا درودی دیگر بدرود

جیم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.taaalatom.blogfa.com

سلام .وب خیلی قشنگی دارید .خشحال میشم به من سر بزنید .

جیم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.taaalatom.blogfa.com

سلام وب قشنگی دارید .خوشحال میشم به منم سر بزید.

hamuni ke miduni جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ

Taghriban 2 saat dige sal tahvil mishe o manam vaghean khoshhal misham ke pato az zendegim birun keshidi mamnooman!!;)

اولا نمیدونم کی هستی و برام اهمیتی هم نداره کی هستی.
دوما یه نگاه به متن نظرت بنداز-بعد برو جمله نویسی تمرین کن.

شهاب دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

سلام خوبی؟ من تازه واردم می شه بگی ماجرا از چه قراره؟ ممنون میشم.

سلام
ماجرای خاصی نیست. در مقابل بی عدالتی های موجود در دانشگاهمون انتقاد کردم و اونا هم یه درس ۳ واحدیمو حذف کمیته انظباطی کردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد