دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

خنجر مهربانی

و بعداز روزها دوباره مینویسم                   

                       نه از تنهایی،نه از جدایی و دوری

این بار از نبودنت شکایتی ندارم                  

                             روزگاری از فراق تو روزی ده بار میمردم 

آری ستاره ای زیبا غروب تنهاییم را ربود                                        

ستاره ای از جنس الماس که قلبم را از آن خود کرد    

فرشتگان صدای فریادم را به خدا رساندند                                         

و او یکی از ستارگانش را برایم پیشکش نمود

تلخی ها رسم رفاقت با لحظه را به من آموختند                           
آن ستاره ی زیبا خرده های قلبم را به هم وصل کرد

زمزمه هایی آشنا از مرزهایی دور شنیده شد                              

و دلتنگی هایم با خنجر مهربانی خدا تکه تکه شد..  

 رضا-22/3/1389

نظرات 17 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

عزیزم به خاطر همه ی مهربونیات به خاطر همه ی محبت هات ازت ممنونم
خیلی خوب می نویسی
عااااالی بود
فدای تو...

فاطمه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

ای ماه که آسمان خانه ی توست ...
به گلم بگو که یار دلدارت ، دیوانه ی توست...

دختری با دامن حریر چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.خوووووووووووووووبی؟
دلم برات تنگ شده کجایی پسر خوشتیپ؟!
کلی خبر دارم برات!!!
کجاییییییی الان دقیقا؟!
ببینم این فاطمه همون خانوم خوشگلست...؟!؟؟؟؟؟
ببخشید که زیادی حرف زدم
کلی هیجان دارم!!!:)
بدووووووووووو بیا پیشم

دختری با دامن حریر یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.خوبی؟!
خیلی دختر خوبیه! کلی ازش خوشم اومد:):):)
فکر کنم خیلی بهم دیگه بیاین نه؟!
ایمیل؟! تیکه بود یا شوخی؟!
راستش! من فقط یه میل زدم بهت!!!!!!! همین.
مطمینی منم؟!؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم موفق باشی تو امتحانات

ساناز یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://khise-khis.blogsky.com

سلام

خدا کنه همیشه خدا با دلت مهربون باشه عزیز.

ثمین دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام عزیزم
______________________________$$$$
____________________________$$$$$$ بدو بدو که همین
__________________________$$$$$$$ الانشم کلی دیر شده
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$ مسابقست
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$ با کلی جایزه
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$ مگه نمیخوای ببری؟
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$ پس بدو بیا به این چندتا
________$$$$سوال جواب بده
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$ از دستش نده
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $ منتظرتم......

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.خوبی؟!
آخی.مرسی که اومدی گفتی!!!!!
کم کم داشتم محکوم به دادگاه میشدم:)
واقعا؟ راست میگی؟! بگو جون نگین
خیلی برات خوشحالم
ایشاا... مامانش هم موافقت میکنه و شما با همدیگه یه آینده ی خوب و خوش و موفقی دارین.
از طرف من حتما بهش سلام برسون!
راستی! اگه تو داماد بشی که دیگه من نمیتونم بهت بگم خوشتیپ!!! دیگه به هرحال خانوم بچه ها و...از این حرفاست!!!!
یه راستیه دیگه! منم باید عروسیت بیاما! بی شوخی میگم:)
وای خیلی خوشحالم!!!!!!! خیلی زیاد.
از صمیم قلبم برات آرزوی خوشبختی دارم. حتی اگه دیر جواب بدن
اصلا من خودم میرم میگم من خواهر دامادم! یا دخترتونو بدین یا بدین!!!!
جو گیر شدما:)

دختری با دامن حریر سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام! من همینجام:):):)
ای وای~~~خدا نکنه داداش خوشتیپ من!
حتما ج میدن! دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره! به این مثل اعتقاد دارم.

فاطمه پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ

چشمام غرق اشک...

دلم غرق خون...

تو چه می دانی از دریایی که می جوشد از درون...

برای بودن تو...

دختری با دامن حریر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام داداشی من! خوووبی؟!؟؟؟
ای بابا! چی شد دوباره؟!
نترس! مگه دوست نداره؟!
چرا٬داره.از نظراتش معلومه.پس ترست دیگه چیه؟! اگه بخوای میتونی....
منم دعات میکنم!
ا! واقعا قشنگه؟! داداشی مسخرم که نمیکنی؟!
من از عشقم؟!
راستش من دیگه به عشق اعتقاد ندارم:)

فاطمه پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:44 ب.ظ

چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی؟


چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟


پیله ات را بگشا ، تو به اندازه یک دنیایی ...

فاطمه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ

در امتداد نگاه تو...
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من مغلوب وجود تو می شود..

فاطمه یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

یادت باشه که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که همیشه به یادتم

و یادت هیچ وقت از یادم نمیره . . .

این یادت نره . . .

فاطمه جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ

نمیدونی چه حسی داره وقتی
بسوزی و بسازی و بمیری ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ...

فاطمه جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ

آدما وقتی میبینن دارن چیزی رو که دوست دارن از دست میدن قدرشو بیشتر میدونن
و من تازه فهمیدم که عاشقتم...
قبلا فکر میکردم فقط دوستت دارم اما الان بدون تو من هیچی نیستم...نابود میشم
کاش خدا بخواد که بهم برسیم
اگه دقت کرده باشی من هیچوقت بهت نمیگفتم عاشقتم..تو عشقمی و ازین حرفا
اما حالا فهمیدم که عاشقتم
دوست دارم همه بدونن
خیلی دوستت دارم ..عشقم...

فریبا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://909

در وفا هیچ کس استاد نیست ، ولی در بی وفائی همه استادن

چطوری استاد !؟

فاطمه یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ

من از امشب تا وقتی تو باشی باتو هستم

شبونه با نگاهت یه عهد تازه بستم

من از امشب کنارت میمونم تا همیشه

بگو دستامون از هم دیگه جدا نمیشه

از امشب رویاهامو به یادتو میسازم

از امشب عاشقونه به چشمات دل میبازم

تو هم حالا به عشقم وفاداری مگه نه؟

بگو تو هم عزیزم دوستم داری مگه نه؟

چقدر امشب تو چشمات ستاره لونه کرده

شب خوش رنگ چشمات منو دیوونه کرده

چه آرامشی داره هوای باتو بودن

بگو تو در چه حالی؟ بگو میمونی بامن؟

بگو پیشم میمونی بگو یادت نمیره

بگو هیچ کسی جامو تو قلبت نمیگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد