دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

نوازش خورشید

سلام 

سال نو رو به شما دوستای عزیزم تبریک میگم. 

امیدوارم امسال به همه ی آرزوهاتون برسید و امسال سال آزادی و رفاه همه ی مردم ایران باشه. 

امروز ۵ فروردین روز تولدمه و ازتون دعوت کردم که سر بزنید.  

یکی از شعرای جدیدمو که تو هرکلمه ش هزار معنی نهفته ست به این مناسبت اینجا گذاشتم: 

تماشای دریا 

           کنار ساحل بیکران 

                              هنگام عشق بازی موج 

                                            و گشودن پنجره ی رویا 

کنار جاده ای روشن 

               شنیدن صدای خورشید 

                                 سوار بر بال نسیم 

                                                 و شمردن بوته زار 

در آن مسیر زیبا 

               شفافیت چشمه ای زلال 

                                      با جوششی عمیق 

                                                     و صدایی پرنوازش 

پایان آن مسیر 

          باغی از گل های رنگین 

                                   زمزمه هایی آشنا 

                                                  کنار سایه ی درخت 

اشک های میخک 

              در امتداد زیبایی نارنج 

                                      اندوه آسمان 

                                               و قطره هایی از باران  

                                                                          ؛پایان آن رویا؛ 

رضا - ۱۹/۱۰/۱۳۸۸

نظرات 23 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ

تولدت مبارک

ممنون

سایه پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://roozaye-rafte.blogsky.com/

سلاام
تولدت مبارک
امیدوارم به همه آرزوهات برسی...

سلام
ممنون

رسول پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.persiatemp.ir/

سلام دوست گلم[گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم[قلب]

میخواستم یه مجموعه طراحی وب رو

بهت معرفی میکنم [لبخند]

این مجموعه اسمش easy web desing

شامل 27 dvd است
[گل]
www.persiatemp.ir

مجموعه اسان وب ابزاری قوی جامع

برای تمام کسانی که دنبال طراحی

سایت خود هستند شما با این مجموعه

و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در

مورد طراحی سایت شما قادر خواهید

شد سایت دلخواه خودت تو بزنی [گل]

سایت که شما میتونید با این مجموعه
بسازید خیلی زیادن مثلا :
بیش از 3000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس کامل آنها
سری کامل و جامع قالبهای مانستراز سری زیر 1000 تا 9000 به بالا
::TemplateMonsterقالبهای سایت :: Templateboxقالبهای سایت
:: Dynamic Factoryقالبهای :: Phpnukeقالبهای مامبو :: قالبهای فیوژن :
: قالبهای :: MTقالبهای :: E107قالبهای جوملا :
www.persiatemp.ir
HTML و هزاران قالب آماده دیگر در زمینه های گوناگون به همراه سورس های کامل
Flash - PSD - HTML - font logos - arrows - icons - button بیش از 5000 سورس آماده فلش کامل ترین و بی نظیرترین سورسهای فلش انواع بنر Banners انواع
هزاران سورس کاربردی و جالب دیگر بیش از 1000 سورس ،
اسکریپت و سیستم مدیریت وب از جمله سیستم ویژه جام
جهانی2006 :: سیستم های مدیریت :: وب سایت سیستم های مدیریت وبلاگ
:: سیستم فروش آنلاین :: تمپلیت :: سیستم فروشگاه آنلاین :: هاست و دامنه :: سیستم ارسال ::
www.persiatemp.ir
و صدها سیستم مدیریت سایت و اسکریپتهای فارسی و لاتین
جالب و متنوع دیگر دوزبانه و چند زبانه بیش از پنجاه هزار تصویر در زمینه های گوناگون مجموعه ای نفیس و بی نظیر
از هزاران آیکون جدید و زیبا در موضوعات گوناگون مجموعه ای کامل با بیش از 3000 فونت جذاب انگلیسی و فارسی
AnimateGif مجموعه ای از بنر ها و کلیدهای آماده فلش مجموعه ای کامل وجامع از نرم افزار های طراحی وب در زمینه های مختلف و بصورت طبقه بندی شده ASP - PHP - JAVA - Flash - HTML - CSS –
و این تازه بخشی از امکانات این مجموعه است من که گرفتم خیلی راضی بودم
شاید بهتر باشه خودت یه سری بزنی به سایت این مجموعه
بزنی تا اطلاعات جمع وکامل کسب کنی
www.persiatemp.ir
یه سر بزن چیزی رو از دست نمیدی منتظرتم
[گل][گل][گل][گل][گل]
www.persiatemp.ir
سلام دوست گلم[گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم[قلب]

میخواستم یه مجموعه طراحی وب رو

بهت معرفی میکنم [لبخند]

این مجموعه اسمش easy web desing

شامل 27 dvd است
[گل]
www.persiatemp.ir

مجموعه اسان وب ابزاری قوی جامع

برای تمام کسانی که دنبال طراحی

سایت خود هستند شما با این مجموعه

و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در

مورد طراحی سایت شما قادر خواهید

شد سایت دلخواه خودت تو بزنی [گل]

سایت که شما میتونید با این مجموعه
بسازید خیلی زیادن مثلا :
بیش از 3000 قالب آماده وب در زمینه های مختلف با سورس کامل آنها
سری کامل و جامع قالبهای مانستراز سری زیر 1000 تا 9000 به بالا
::TemplateMonsterقالبهای سایت :: Templateboxقالبهای سایت
:: Dynamic Factoryقالبهای :: Phpnukeقالبهای مامبو :: قالبهای فیوژن :
: قالبهای :: MTقالبهای :: E107قالبهای جوملا :
www.persiatemp.ir
HTML و هزاران قالب آماده دیگر در زمینه های گوناگون به همراه سورس های کامل
Flash - PSD - HTML - font logos - arrows - icons - button بیش از 5000 سورس آماده فلش کامل ترین و بی نظیرترین سورسهای فلش انواع بنر Banners انواع
هزاران سورس کاربردی و جالب دیگر بیش از 1000 سورس ،
اسکریپت و سیستم مدیریت وب از جمله سیستم ویژه جام
جهانی2006 :: سیستم های مدیریت :: وب سایت سیستم های مدیریت وبلاگ
:: سیستم فروش آنلاین :: تمپلیت :: سیستم فروشگاه آنلاین :: هاست و دامنه :: سیستم ارسال ::
www.persiatemp.ir
و صدها سیستم مدیریت سایت و اسکریپتهای فارسی و لاتین
جالب و متنوع دیگر دوزبانه و چند زبانه بیش از پنجاه هزار تصویر در زمینه های گوناگون مجموعه ای نفیس و بی نظیر
از هزاران آیکون جدید و زیبا در موضوعات گوناگون مجموعه ای کامل با بیش از 3000 فونت جذاب انگلیسی و فارسی
AnimateGif مجموعه ای از بنر ها و کلیدهای آماده فلش مجموعه ای کامل وجامع از نرم افزار های طراحی وب در زمینه های مختلف و بصورت طبقه بندی شده ASP - PHP - JAVA - Flash - HTML - CSS –
و این تازه بخشی از امکانات این مجموعه است من که گرفتم خیلی راضی بودم
شاید بهتر باشه خودت یه سری بزنی به سایت این مجموعه
بزنی تا اطلاعات جمع وکامل کسب کنی
www.persiatemp.ir
یه سر بزن چیزی رو از دست نمیدی منتظرتم
[گل][گل][گل][گل][گل]
www.persiatemp.ir

دخترک پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ http://arousakeman.blogfa.com/

سلام!
تولدت مبارک
پس تو بلاگت بنویس "پسری 23 ساله - ساکن تهران" :D
راستی شعرت... 4 مصرع اولش... برداشت خودمو داشتم اما حرف خودم بود!

سلام
ممنون
حتما
خوشحالم کردی ممنونم

یاس جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://yas-montazer.blogfa.com

سهلاممممممممممممممممممم شیطوووووووووووون.
خوبیییییییییییییییییییی؟
تفلدت مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککک

سلام
ممنون

یاس جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ

راستی سال نوت هم مبارکککککککککککککککککککککککککککک.
همه روزهات بهاری و لحظه لحظه زندگیت شکوفه باران.
برات آرزوی بهترین آرزوهات رو دارم پسر شیطون 23 ساله...:-)

ممنون
سال نوی تو هم مبارک
همچنین

یاس جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ق.ظ

میگما به نظر من تفلد همش تو کیکش خلاصه میشههههههههههههه...
پس کیکش کوووووووووووووووو آخهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشکال نداره ...همین جوری میگممممممممم:
تفلد تفلد تفلدت مبارککککککککککککککککک
ایشالا صد ساله شی
نه صد و بیست ساله شی
نه صد و بیست سال کمه
همیشه زنده باشیییییییییییییییییییییییییییی:-)))))))))))))))))

کیک نداریییییییییییییییییییییم
به جاش شعر داریم.

یاس جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

راستی چرا آخر شهرت ییهویی این همه غمگییییییییییییین شد؟؟؟؟؟؟؟؟
هووووووووووووووووووووووومممممممممممم؟
دلم گرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت:-(

اتفاقا پایانش خیلی قشنگه.(چشمک)

یاس جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

ضمنا غیبت من و ببخش...
حالا که می بینم تو هم مثل من فروردینی هستی و 5 روز تو فروردین از من زودتر به دنیا اومدی بیشتر بهت سر می زنممممممممممممممممم:-)
می دونی من بیشتر از تو کامنت هایی که بچه ها برام می ذارن می رم تو وبشون و شمام که دیگه هوارتا هورتا همیشه تو وبمی دیگههههههههههه:-)
واسه همینم یه مدت اینجا نیومده بیدم:-)
میام پیشت:-)
دهم یادت نره...تفلدم:-) دعوتی وبم.اگه می تونی شب بیا.
فهلا.

خواهش میکنم.
خوشحالم میکنی.قدمت روی چشم.

ساناز شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

عروسی تفلدت مبارک...

مرسییییییی

فریبا شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://909

سلام رضای عزیز
هم عید و هم تولدت رو بهت تبریک می گم البته منو ببخش که دیر اومدم بهت سر زدم چون نبودم
البته تولد من هم سوم فروردین بود
خوش باشی

سلام
ممنونم
تولد تو هم مبارک

سحر شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:49 ب.ظ http://arameshetoofani70.blogfa.com

سلام

تولدت مبارک

امیدوارم ۱۰۰ساله شی

شعرتم خیلی قشنگ بود

مرسی

سلام
ممنونم
لطف داری

سپیده شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ http://hilife.blogsky.com

سلام رضا جان

واقعا ببخشید انقدر دیر شد من تهران نبودم مسافرت بودم

نتونستم پیامت رو بخونم

تولدت مبارک امید وارم به کسی که واقعا دوستش داری برسی و امید وارم همیشه

سر حال و موفق باشی.

سال نوت هم مبارک شعرتم عالی بود .

سلام
ممنون
منم برات آرزوی موفقیت دارم.

عطر باران یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://sepidehmani.blogfa.com

برایت آرزو می کنم دستانت در دستان کسی قرار گیرد که گرمای دستانش آرامش بخش روحت باشد

آرزو می کنم قلبت برای کسی بتپد که لیاقت تمام خوبی های تو را داشته باشد

و برای خودت نیز دعا می کنم تا خودت باشی نه آنچه دیگران می خواهند.

عیدت مبارک دوست من

سلام
عید تو هم مبارک دوست خوبم.

۶۹ سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://safarz.blogfa.com

وای سلام من نبودم که بیام..تولدت خیلی خیلی مبارک...شعرتم قشنگه

سلام
ممنون

ستاره (سالهای بلند من بی تو) پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://sanfuni.blogfa.com

سلام انگار خیلی دیر رسیدم برای تولدت شرمنده اما امیدوارم سالها با شادی زندگی کنی

سلام
دشمنت شرمنده.
ممنون.همینطور

دختری با دامن حریر جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

هیششششششششششش! هیچی نگوووو:((
خودم میدونم که خیلی خیلی خیلی نامردی کردم.اما تو میبخشی...میدونم:) بگو که بخشیدی!!!بگوووو دیگه
واقعا معذرت میخوام.حاضرم هرکاری انجام بدم تا بگی خواهش و آشتی کنی
راستی! سلام.خوبی؟
تولدت مبارک خوشتیپ!!!!:)****
امیدوارم ۱۲۰ سال که نه اما تا هروقت میخوای زنده باشی و البته با...؟!
کادو چی گرفتی؟ از کی؟
اون مهمه رو بگوها! همونی که خانوم آقای خوشتیپ بهش کادو داده...!!!
منتظرتم!
زود بیااااا:)

سلام
چطوری دوست با معرفت من؟
خواهش میکنم اشکال نداره
ممنون
هان؟کادو؟چی میگه؟(چشمک)

سپیده شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.hilife.blogsky.com

سلام خوبی؟
پس کجایی پیدات نیست

یه
سر
به
من اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
بزن
اپم.

عطر باران یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://sepidehmani.blogfa.com

هفت شهر عشقت رو بزار
قدم قدم گریه کنم

زیبا بود...

عطر باران سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ http://sepidehmani.blogfa.com

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران میکردند
اگر براستی خواستن توانستن بود
محال نبود،وصال
و عاشقان که همیشه خواهانند
همیشه میتوانستند تنها نباشند

یاس سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://yas-montazer.bogfa.com

سهلام پسر شیطون.خوبی؟
خوشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرض ادب داریمممممممممممم پسری...
آپ کن دیگههههههههههههههههه...

سلام
چشم. به زودی آپ میکنم. معذرت می خوام.مسافرت بودم.
هنوز برنگشتم.برگردم می آپم

سارا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://setarefars.blogsky.com

salam khobi?be weblogaye man sar bezanid
itmon.blogsky.com
softshop.blogsky.com
setarefars.blogsky.com
ye matlab jadid gozashtam be esm goshi mobil raygan.
age goshi raygan mikhaye hatman bekhonesh.

سارا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://setarefars.blogsky.com

salam reza miyae tabadol linck?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد