دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

تنهایی

همه احساسمو دادم تا تو رو تنها نبینم 

یادم نبود بهت بگم اگه نباشی میمیرم 

 

عکسی که رو تاقچه بود، با رفتنت گلم، شکست 

یه چیزی اومد تودلم، یه چیزی تو گلوم شکست 

 

تو که دیدی تنهایی سخته، تو که دردشو کشیدی 

من که احساسمو دادم، چرا از من، تو بریدی؟ 

 

تو که شدی دار و ندارم، برام از عاشقی گفتی 

حالاکه بی تو میمونم، یاد تنهایی نیفتی 

  

به تو قول داده بودم دیگه تنها نمونی 

حالا از خدا می خوام شعرامو تنها نخونی 

 

جای خالیتو گلم، من تحمل میکنم 

همیشه خدا نگهدار، دیگه از تو میبرم... 

----------------------------------------------------------

پی نوشت: این شعر خودم نیست،آهنگشو شنیدم خیلی به دلم نشست. گفتم اینجا بنویسمش. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ق.ظ

سلام خیلی قشنگ بود.شعر بوی خیانت می دادو بوی عشقی که بی موقعه بود

آدم برفی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام
قشنگ بود اما دلگیر کننده
روزاتون یاسمنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد