دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

زنجیر مهربانی ها

قیمت لحظه ها را نمی توان سنجید 

در آن هنگام که  

        دوستی شکل میگیرد. 

 

آنگاه که جامی را قطره قطره پر میکنید 

دست آخر با قطره ای، 

               سرریز می شود... 

 

و به زنجیر مهربانی ها نیز، 

یکی هست 

که سرانجام دل آدمی را 

                        لبریز میکند... 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز.با اینکه هم دانشکاه میرم هم کار می کنم ولی همیشه به وبلاگت سر میزنم هر طور که شده.یه احساش نزذیکی بهش می کنم.به قول معروف
۱ جورایی نمک گیر شدم.شعرات و نوشته ها عشق رو توی وجودم زنده می کنه.واقعا ممنونم که همیشه جواب کامنتمو میدی. واقها شعر جالبی بود آدم چیزایی که داره قدرشو نمی دونه ولی وقتی از دستش میدی تازه می فهمی یا خدا نبود اون
مثل نبود تو ست.اگه میدونستم واقعا باید بره حتی برای ۱ثهنیه هم شده چشمامو نمی بستم فقط بهش نگاه می کردم و می گفتم من با توام تو هم با من باش.اگه میدونستم به این زودی می خواد بره بهش می گفتم منم دوستش دارم ومنم نمی خوام بره.منم نمی خوام روزامو با یاد اون شب کنم و شب هامو با خاطره ی اون روز کنم.ای کاش قدر لحظه ها رو میدونستم وای بر من که الان فقط حسرت اون روزایی که رفته و بر نمی گرده به دلم مونده.واقعا امیدوارم کسایی که این شعر و میخونن بدونن واقعا این ۱شعر قشنگ نیست بلکه قصه ی تجربه آدمای زیادی هست که ندونسته باختن !
منتظر نوشته های آینده ات هستم. (سایه)

سلام
ممنون لطف داری.
اما الان حسرت خوردن دیگه فایده نداره.
زندگی مثل سینوسه. بالا و پایین زیاد داره.
زندگی زیباست.
غم نبودنشم زیباست.
چشم ها را باید شست.
میتونی یه جور دیگه نگاه کنی.
موفق باشی.

سفید برفی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.mahtaboaftab.blogfa.com

سلام.
@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد