دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

بارش پاییز

باز هم پاییز

   غربتی شیرین

          صدایی نمناک

      اما پراز یاد...

تندیسی از عشق

     بازگشت قطره ای زیبا

                  از دل ابری روشن

                               و بارشی عمیق

خاطرات تنهایی خورشید

        مونسی برای کویر

                    دور از گندمزار خفته

                           و کوچ کبوتران زیبا...

سرنوشتی نا معلوم

         در آسمانی ابری

                  و خورشیدی پنهان

                           در انتظار نسیم... 

رضا- شنبه  1388/6/21 

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام.من به طور اتفاقی با وبلاگت آشنا شدم.دنبال یه چیز دیگه می گشتم نفهمیدم چطور از اینجا سر در آوردم.ولی خیلی جالب بود.امیدوارم شعر هات هر روز زیبا تر از قبل بشه.ولی باورم نمی شد این وبلاگ برای یه پسر باشه!از این به بعد وقت کنم حتما به وبلاگت سر میزنم.منتظر نوشته هات هستم.موفق باشی

سلام
ممنونم.لطف داری.
خوشحالم میکنی.

فریبا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:23 ق.ظ

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################_################
____#################################
______#############ســـــــلام#############
_______##############################
________#http://www.909.blogfa.com/##########
__________########################
___________#########آمدم ##########
____________###################
_____________#####منتظرتم########
______________###############
_______________# #### بای ####
________________##########
_________________########
__________________######
__________________####
__________________###
_________________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد