دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

شب غم

رهگذر خیابانی شلوغ

                 نیمه شبی تنها     

                          با دلی پراز رسوایی   

                                          ازدحامی از نور  

صدای هیاهو و لبخند

                  اما من غمگین  

                           هیچ کس مرا نمیفهمد 

                                            جز کوله بار غم ها  

نجوای سکوت همراهم

                  دلتنگ آن موج دریا

                             در کنار مردمی دلشاد

                                            شور و شوقی بی همتا

دست های پر از خالی

                  به امید روزی آفتابی

                                   درکنار آن رویا

                                             خنده ی کودکی میکند غوغا... 

  رضا- 1388/6/3 

نظرات 3 + ارسال نظر
سفید برفی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام عزیزم . ممنونم که بهم سر زدی .

سفید برفی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

شعرتم خیلی زیبا بود .

ساناز چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

سلام عزیزم

مطلبه خیلی قشنگ بود آپت:X

بازم بیا پیشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد