دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

جاده ی متروک

کتاب رنج را می خوانم 

      به امید طراوت 

سخت خواهم شد 

       تا مهتاب را بیابم 

 

 

پلی بر سکوت زدم 

       و تکیه ای بر امید 

               تا رویایی شیرین 

                    گریه کنان خواهم رفت 

 

 

تا وصال یاس سپید 

      کبوتری می خواند 

صدایی پر اندرز 

      و مسیری پرپیچ و خم 

 

 

خاطرات شب هایم 

     در کنار گل های میخک 

در آن جاده ی متروک 

     در یاد خواهد ماند... 

 

 

 

یکشنبه ۷/۴/ ۱ ۳۸۸

 

نظرات 5 + ارسال نظر
گروه اکسیر یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ق.ظ http://www.ex1r.com/forums/

سلام.

وبسایت خوب و جالبی دارید . تبریک میگیم.

ما در وبسایت خود با برنامه ها و اموزشهای کمیاب منتظر شما هستیم. برنامه هایی نظیر برنامه تبلیغات در روم کاملا رایگان و اموزشهایی نظیر اموزش هک سایت و سورسهای درخواستی شما.

موفق باشید.

ساناز دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

پلی بر سکوت زدم

و تکیه ای بر امید

من سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

شعر پایینی خیلی قشنگ بود. از این یکی راستش چیزی نفهمیدم. دیدی بالاخره اومدم

آبجی سمیه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام

شعر قشنگی بود

سفید برفی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام عزیزم .
خوبی
به مناسبت تولدم یه جشن کوچیک توی کلبه ام گرفتم .
ازت میخوام بیا و با حضورت خوشحالم کنی .
تا شنبه 10 /05/1388
باااااااااااااااااای
[گل][بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد