دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

سلام۲

سلام 

بلاخره فرصت شد بیام آپ کنم. شرمنده چند روز واقعا گرفتار بودم. 

از نظرات قشنگتون ممنونم. درسام داره کم کم سنگین میشه. 

به زودی میام با مطالب جدید.

نظرات 4 + ارسال نظر
یک ناشناس شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ

هر چی فکر می کنم نمی تونم بفهمم این همه مدت چجوری آب من با یک اینتری تو یک جوب رفته! جل الخالق! اشکال نداره. به زودی اون طرف هم میلانی میشه. خیالت راحت

به اسمم چی کار داری؟ یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ

نمی خوام. میخوام گریه کنم. دلم برای یک نفر تنگ شده اما...

ساناز سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ق.ظ http://khise-khis.blogsky.com

هیچکی منو دوست نداره!!!!! حتی تو!!

یاس یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://yasetakrang.blogfa.com

سلام اقایی
نیستس کم پیذایین!
ان ساالله هر جا که هستی موفق باشین!
به ما هم سر بزنیذ!

سلام
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد