دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

دوستش داشتم

بگذر ز من ای آشنا / چون از تو من دیگر گذشتم...

ارزش

سلام دوستای خوبم:

امیدوارم حالتون خوب باشه. یه عکس قشنگ براتون گذاشتم که خودم تو زمستون گرفتم(پارک ملت):

نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره(سالهای بلند من بی تو) شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://sanfuni.blogfa.com

سلام خوب شد که بازم به موقع فهمیدی

سعید یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام اقا رضا
خواهش می کنم عزیزم
اره با تبادل لینک موافقم من خودم پایه لینک کردنم
من شما را لینک کردم شما هم منو با اسم موفقیت لینک کن
لینک کردی خبرم کن
امیدوارم موفق باشی

لینکت کردم دوست عزیزم

خانومی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

خوشحالم که این رهایی به نفع توئه
خیلی خوبه که تونستی بفهمی اشتباه میکنی
شبیه یه نفر که من قبل دانشگاه هم یه حدودی دورادور میشناختمش تو دانشگاه هم ۲ ترم بعد من انگاری اومد دانشگاه و گهگاهی میدیدمش البته اون منو نمیشناخت منم فقط یه موقه هایی میدیدمش اصلا ازش خوشم نمیومد خیلی آدم کثیفی بود تو نگاه اول که دیدمت خیلی شبیهش بودی اما مطمئنم که تو مثل اون نیستی از نگاهش میترسیدم هنوزم میترسم اما تو نگاه آرومی داری جدی میگم
راستی منم لینکت کردم تو هم وبلاگ قشنگی داری
هم قالبی هم که هستیم :دی ممنون که لینکم کردی
خوشحال شدم

ممنون لطف داری

ستاره(سالهای بلند من بی تو) یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://sanfuni.blogfa.com

سلام به چه اسمی لینکت کنم؟

مریم کریمی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ

سلام
برای فراموش کردن بعضی از آدمها نیازی نیست که ما اونها رو پیش خودمون بی ارزش کنیم بلکه اونها خودشون اونقدر بی ارزشند و شناختی از ارزش ندارند که با کمی صبر میتوان به این مسئله پی برد اما شاید بضی مواقع دیر پی برده بشه.!!!! اما مهم اینه که ما به این برسیم که ما هستیم ،ما زنده ایم و برای خودمون نفس میکشیم و زندگی میکنیم

و این که ما هر جا که هستیم حتی اگر در ظاهر تنهای تنها هم باشیم اما همیشه خدا با ماست و مهم اینه !!
مطمئن باشید با کمی پشتکار به هر آنچه که میخواهید میرسید . انشاءالله

آقا رضا باید بگم وبلاگتون خیلی قشنگ و بی نظیره صادقانه گفتم

سلام. ممنون .حق با شماست.

ستاره(سالهای بلند من بی تو) یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://sanfuni.blogfa.com

سلام لینکت کردم لطفا لینکم کن

یه نفر یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام
وبلاگ خوبی داری
یه چیزی بهت می گم همیشه آویزه ی گوشت کن ؛قبل از اینکه بخوای کسی رو دوست داشته باشی سعی کن اول بشناسیش و بعد کار خودت رو کن اینطوری دیگه انقدر ضربه نمی خوری

سلام دوست خوبم:
من هم فکر می کردم شناختمش. ۶ ماه زیر نظر داشتمش.
روزای آخر فهمیدم با چه آدمی طرف بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد